Ajánlatkéréshez ugrás

7 autógyártó, mely nemrég frissítette a logóját

Nézzük meg együtt, hogy változott az elmúlt időben 7 márka emblémája.

OLVASÁSI IDŐ
3 perc
KATEGÓRIA
grafika
MŰFAJ
elemzések

BMW

A bajor autógyártó emblémája 1917 óta nem változott jelentősen. A kék és fehér színek Bajorországot szimbolizálják. A BMW logója legutóbb 2020-ban esett át némi módosításon, mellyel a fiatalabb autóvásárlókat kívánják megszólítani.

Toyota

2020 júniusában döntött úgy a Toyota, hogy változtatásra szánja el magát az emblémáját illetően. Az új logó kicsit kevésbé testes, inkább könnyed, légies kialakítású lett, miutána Toyota a 3D effekt elhagyása mellett döntött.

Renault

Tavaly márciusában a Renault bejelentette, hogy az elektromos átállás hajnalán megváltoztatja az emblémáját..

Peugeot

A mostani a francia autógyártó történetének 11. logója. Az oroszlános embléma 1850 óta tűnik fel különböző formában. Az oroszlánfejet ábrázoló címerpajzsot a Peugeot központi tervezési részlege alkotta meg. A francia vállalatnál az 1960-as években használtak hasonló emblémát.

Opel

A német gyártó villámot szimbolizáló emblémája szintén modernebb lett, 2020 végén kicsit változtattak rajta.

Nissan

2001-től a Nissan modellek is ugyanazt az emblémát viselték, egészen 2020 júliusáig, amikor megérkezett az új logó.

Volkswagen

A Volkswagen logója a cég 1937-es alapítása óta alapvetően ugyanaz, a „V” betű a „W” tetején ül. Majd 2019-ben bemutatta új stílusirányát és emblémáját.
A logó lapos, kétdimenziós kialakítása világosabb és letisztultabb lett.

Látható, hogy az autógyártók elindultak az egyszerűsített, letisztultabb, a fiatalokat könnyebben megszólító flat logók irányába. Hogy ez jó irány vagy sem azt mindenki saját megítélésére bízzuk, de valószínűleg a jövőben is egyre több ilyen logót fogunk látni és nem csak autógyártók piacán.


No items found.

További írásaink